May 14, 2023

My inner voice is so loud

在工作上有很多啟發

我都是跟心裏的聲音做就是了

至於一些閒言閒語

心𥚃的嘅聲音都是叫我可以不理

工作壓力已經夠大

如果仲顧埋啲無謂人的說話

就會好唔得閒

上心的人就會壓力大

意見只聽老闆就夠

因為公司有不少又惡又無品的冗員

他們見你事事上心

就會說你扮忙扮嘢

其實他們見識某種程度是淺薄

經常過份抬舉老闆

其實他也只不過是打工仔而已

有甚麼大驚小怪

我真係有啲頂唔順

希望老闆可以擁有清晰嘅頭腦

要無視刷鞋精嘅廢話

否則被老點的機會很大

No comments:

素食好處

年紀大 開始消耗不到壞膽固醇 其實跟飲食關係不算太大 我又不是超重 不過真係冇quota食好西了 其實我也喜歡素食 因為可以提升集中力 現在午餐吃得豐富一點也沒有多精神維持到六時 反而吃素就可以 還要做運動來保持良好精神狀態 效果很明顯的 做少次都有很大分別 唔做就易肥又易攰 吃...